Orvosi Rendelő

Tájékoztató a betegellátás szabályairól

Értesítjük a Tisztelt Lakosságot, hogy az országos tisztifőorvos által küldött tájékoztatás alapján a jogszabályoknak megfelelő, szakszerű betegellátás biztosítása érdekében az alábbi eljárásrend született: 
 
Közfinanszírozott ellátásban az invazív beavatkozás* feltétele az érvényes védettségi igazolvány, ennek hiányában az invazív beavatkozást megelőző 48 órán belüli negatív SARS-CoV-2 PCR teszt eredmény és a beavatkozás napján végzett negatív antigén gyorsteszt eredmény.
Ez alól kivétel az akut, sürgősségi beavatkozás, a betegség miatti oltási kontraindikáció és vérvétel. 
A tesztek költsége a beteget terheli. A szakorvosi vélemény szerint nem oltható személyek és a 0-16 év közöttiek SARS-CoV-2 PCR tesztje és antigén gyorstesztje térítésmentesen elvégezhető. 
 
 
Tisztelettel:
Cseh Anikó
intézményvezető
* Invazív ellátás: a beteg testébe bőrön, nyálkahártyán vagy testnyíláson keresztül behatoló fizikai beavatkozás, ide nem értve a beteg számára szakmai szempontból elhanyagolható kockázatot jelentő beavatkozásokat. 
 

 

Share/Save

Tájékoztató

Tájékoztatjuk  a Tisztelt Lakosságot, hogy a hatályos jogszabályi rendelkezések (9/2012. (II.28.) NEFMI rendelet 6. §(1-2. bekezdés)) szerint szakorvos az általa előírt vizsgálatokra történő beutalót a HÁZIORVOSTÓL NEM KÉRHET (pl.: más szakorvosok által műtétek előtt kért vizsgálatok vagy magánszolgáltatók által kért vizsgálatok elvégzése, üzemorvosi vizsgálatok előtti laborok, tüdőszűrésre utalás)! 
 
A szakorvos az előzetes vizsgálatokat 
  • vagy a beteg lakóhelye szerint ellátási kötelezettséggel rendelkező járóbeteg- szakellátást nyújtó egészségügyi szolgáltatónál kérheti
  • vagy saját intézményén belül végezheti el. 
A beutalási rendre vonatkozó szabályok megsértése esetén az Ebtv. 37. §. (1) bekezdés a.) pontja alapján a szolgáltató az ellátás finaszírozási összegének megtérítésére kötelezhető. 
 
Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!
 
-Cseh Anikó-
-intézményvezető -
 
Share/Save

Tájékoztató a Sinopharm oltás felvételéről

Értesítjük a Tisztelt Lakosságot, hogy az érvényes regisztrációval rendelkezőknek lehetőségük van Sinopharm oltás felvételére a Fegyverneki Orvosi Rendelőben. 
Aki élni szeretne a lehetőséggel, személyes adatai megadásával ( név, születési hely és idő, lakcím, taj-szám, telefonszám) keresse fel a háziorvosát az alábbi lehetőségeken: 
  • hétköznap 7:30-11:30 között a következő telefonszámon 56/556-321 vagy 0620/220-62-55,
  • orvosirendelo@fegyvernek.hu email címen vagy 
  • a rendelő bejárati ajtaja előtt található dobozokba helyezhetik el adataikat. 
Tisztelettel:
 
-Cseh Anikó-
-intézményvezető-
 
Share/Save

Pályázat: Háziorvos munkakör betöltésére

Orvosi Rendelő - Fegyvernek a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján pályázatot hirdet Fegyverneki Orvosi Rendelő Háziorvos munkakör betöltésére.
 
A közalkalmazotti jogviszony időtartama: határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony
 
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
 
A munkavégzés helye: Jász-Nagykun-Szolnok megye, 5231 Fegyvernek, Szent Erzsébet út 128/A.
 
A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok: Területi ellátási kötelezettséggel felnőtt háziorvosi feladatok ellátása egyéni vállalkozói formában, gazdasági társaság tagjaként, egészségügyi jogviszonyként.
 
Illetmény és juttatások: Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.
 
Pályázati feltételek:
  • Egyetem, Háziorvos, Általános orvostan, háziorvostan szakorvosi vagy belgyógyászat szakorvosi szakképesítés,
  • Magyar Orvosi Kamarában fennálló tagság, háziorvosi alkalmassági követelményeknek való megfelelés • - 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, amely igazolja a büntetlen előéletet és azt, hogy a pályázó nem áll foglalkozástól eltiltás hatálya alatt, • - Magyar állampolgárság, vagy külön jogszabály szerint a szabad mozgás és tartózkodás jogával rendelkező, illetve letelepedett státusz, büntetlen előélet, cselekvőképesség
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: Végzettség meglétét igazoló okiratok másolata, önéletrajz
 
A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör legkorábban 2021. április 1. napjától tölthető be.
 
A pályázat benyújtásának határideje: 2021. március 26.
 
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Cseh Anikó nyújt, a 0656556321 -os telefonszámon.
 
A pályázatok benyújtásának módja:
  • Postai úton, a pályázatnak a Orvosi Rendelő - Fegyvernek címére történő megküldésével (5231 Fegyvernek, Szent Erzsébet út 128/A. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 88/2021 , valamint a munkakör megnevezését: Háziorvos.
  • Elektronikus úton Cseh Anikó részére a orvosirendelo@fegyvernek.hu E-mail címen keresztül
  • Elektronikus úton www.fegyvernek.hu oldalon keresztül.
  • Személyesen: Cseh Anikó, Jász-Nagykun-Szolnok megye, 5231 Fegyvernek, Szent Erzsébet út 128/A. .
A pályázat elbírálásának határideje: 2021. március 31.
 
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje: Fegyvernek város honlapja - 2021. március 8.
 
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ: Tartósan betöltetlen álláshely 2018.07.01. óta.
 
A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.fegyvernek.hu honlapon szerezhet.
 
Share/Save

Pályázat: házi gyermekorvos munkakör betöltésére

Orvosi Rendelő - Fegyvernek a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján pályázatot hirdet Fegyverneki Orvosi Rendelő házi gyermekorvos munkakör betöltésére.
 
A közalkalmazotti jogviszony időtartama: határozatlan idejű közalkalmazotti jogviszony
 
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
 
A munkavégzés helye: Jász-Nagykun-Szolnok megye, 5231 Fegyvernek, Szent Erzsébet út 128/A.
 
A munkakörbe tartozó, illetve a vezetői megbízással járó lényeges feladatok: Területi ellátási kötelezettség
 
Illetmény és juttatások: Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény rendelkezései az irányadók.
 
Pályázati feltételek:
  • Egyetem, Csecsemő és gyermekgyógyászati szakorvos szakképesítés,
  • Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások: Végzettség meglétét igazoló okiratok másolata, önéletrajz
 
A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör legkorábban 2021. április 1. napjától tölthető be.
 
A pályázat benyújtásának határideje: 2021. március 26.
 
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Cseh Anikó nyújt, a 0656556321 -os telefonszámon.
 
A pályázatok benyújtásának módja:
  • Postai úton, a pályázatnak a Orvosi Rendelő - Fegyvernek címére történő megküldésével (5231 Fegyvernek, Szent Erzsébet út 128/A. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 89/2021 , valamint a munkakör megnevezését: házi gyermekorvos.
  • Elektronikus úton Cseh Anikó részére a orvosirendelo@fegyvernek.hu E-mail címen keresztül
  • Elektronikus úton www.fegyvernek.hu oldalon keresztül.
  • Személyesen: Cseh Anikó, Jász-Nagykun-Szolnok megye, 5231 Fegyvernek, Szent Erzsébet út 128/A. .
 
A pályázat elbírálásának határideje: 2021. március 31.
 
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje: Fegyvernek város honlapja - 2021. március 8.
 
A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ: Tartósan betöltetlen álláshely
 
Share/Save

Tájékoztató - Orvosi Rendelő

Értesítjük a Tisztelt Lakosságot, hogy 2021. január 5. napjától a Fegyverneki Orvosi Rendelő telefonközpontos munkatársa a 0620/220-62-55 telefonszámon is elérhető 7:30-11:30 között.
A rendelőt tehát az alábbi elérhetőségeken kereshetik:
 
  • Telefonközpont: 56/556-321 és 0620/220-62-55
  • Dr. Tóth Sarolta: 56/556-030
  • Dr. Landgraf József: 56/556-031
  • I.sz. felnőtt háziorvosi körzet: 56/556-032
  • Dr. Kukszova Valentyina: 56/556-034
  • Dr. Polgár Anita: 56/556-036 és 0630/336-72-41
  • I. sz. fogászati körzet: 56/556-035
  • Védőnők: 56/556-037
  • Ügyelet: 17 óra után 0670/3703-104
  • Készenlét:11:00-17:00 óra között 0620/388-97-87
-Cseh Anikó-
-intézményvezető-
 
Share/Save

Tájékoztatás

Tisztelt Lakosság!
 
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. június 30-án kedden Dr. Tóth Sarolta háziorvos rendelése szünetel az új informatikai rendszer telepítése miatt. Gyógyszerfelírás, előjegyzés az 56/556-030 –as telefonszámon továbbra is működik, aminek teljesítése a következő munkanapon július 2-án meg is történik.
Továbbá tájékoztatjuk Önöket, hogy a 2003. évi LXXXIV. törvény 15/B. §-a alapján ”Július 1-je Semmelweis-nap, amely az egészségügyi szolgáltatóknál foglalkoztatási jogviszonyban álló egészségügyi dolgozókra és egészségügyben dolgozókra kiterjedően munkaszüneti nap.”
A fentiek értelmében 2020. július 1-jén szerdán a rendelés szünetel, ÜGYELET működik!
 
Megértésüket köszönjük!
Share/Save

Tájékoztató a Fegyverneki Orvosi Rendelő működéséről

Tisztelt Lakosság!
 
Tájékozatjuk Önöket, hogy 2020. május 4. hétfőtől a Rendelő működésében újabb szabályok lépnek életbe:
  • a gyógyszerfelírás továbbra is telefonon történik,
  • a távkonzultáció érvényben marad,
  • a személyes találkozással járó vizsgálatokra kizárólag telefonon előre egyeztetett időpontban érkezhetnek betegek, lehetőség szerint kísérő nélkül, maszkban,
  • az előjegyzés fő szabálya óránként maximum 4 beteg vizsgálata,
  • rendelőbe érkezéskor kötelező a testhőmérséklet ellenőrzése, fertőtlenítő kézmosás elvégzése, 
  • a betegek között legalább 1,5 méter távolság megtartása kötelező,
  • az adminisztratív feladatokat pl. az igazolásokat, keresőképtelen állomány igazolásokat, szociális ellátáshoz szükséges dokumentumokat a kéréstől számított 5 munkanapon belül kell az adott praxis dolgozóinak teljesíteni.
Számos egyedi szabály határozza meg az egyes rendelések működését, ezért tisztelettel kérjük Önöket, hogy telefonon érdeklődjenek háziorvosuknál, fogorvosuknál, a védőnőknél.
 
Kérem megértő, elfogadó hozzáállásukat! 
 
-Cseh Anikó-
-intézményvezető-
 
Share/Save

Oldalak