Igazgatási szünet

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy Fegyvernek Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a 147/2024.(XII.12.) számú önkormányzati határozatával igazgatási szünetet rendelt el. Az igazgatási szünet 2024. december 23. napjától 2025. január 3. napjáig tart.

Az ünnepek, valamint az igazgatási szünet időtartama alatt, azaz 2024. december 23-a és 2025. január 3-a között hivatalunk feladatainak ellátását szünetelteti, az ügyfélfogadás nem működik. Az e-mailen küldött megkereséseiket fogadjuk, azonban feldolgozásuk az igazgatási szünet lejártát követő első munkanaptól, 2025. január 6-ától a beérkezés sorrendjében történik majd.

Az igazgatási szünet időtartama nem számít bele a hatósági és egyéb eljárások ügyintézési határidejébe. Ennek megfelelően az igazgatási szolgáltatási szünet alatt benyújtott kérelmek ügyintézési határideje az igazgatási szünet megszűnését követő munkanapon, 2025. január 6-án kezdődik, továbbá a 2024. decembe2330-án folyamatban lévő ügyek ügyintézési időtartama, illetve az ügyfelek hiánypótlásra meghatározott határideje is meghosszabbodik az igazgatási szünet időtartamával, mely esetekben az eljárás szintén 2025. január 6. napjával folytatódik.

Tisztelettel: Polgármesteri Hivatal