TRV

TRV Zrt. információ

Tisztelt Ügyfeleink!
 
Folyamatos törekvésünk, hogy egyre jobb szolgáltatást nyújtsunk Ügyfeleink számára, beépítve működésünkbe a modern technika biztosította lehetőségeket. Célunk, hogy olyan szolgáltatóvá váljunk, ahol az Ügyfelek kiszolgálása a legmagasabb minőségben, a XXI. századi elvárásoknak megfelelően történik. Ennek megvalósításában egy újabb lépcsőfokhoz érkeztünk.
 
2016-ban elindult a Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt. háttérfolyamatainak és rendszereinek fejlesztése a regionális víziközmű társaságok közös tulajdonosa, az MNV Zrt. vezetésével. Az Ügyfélszolgálatot is érintő változás célja, hogy egy gazdaságosan működő, a teljes vízszolgáltatási szektoron belül egységesen és gyorsan fejleszthető rendszer kerüljön kialakításra, lehetővé téve a gyorsabb és egyre magasabb színvonalú ügyfélkiszolgálást.
 
A fejlesztéseknek köszönhetően az ügyintézés egyszerűbbé és gyorsabbá válik, így Ügyfeleink is könnyebben kaphatnak választ kérdéseikre, kéréseikre.
Az átállás miatt 2018. július-szeptember közötti időszakban az ügyfélszolgálati ügyintézésben fennakadások várhatóak.
 
Készséggel állunk Felhasználóink rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:
 
MOBIL applikáció: Vízcenter
Call Center: +36 (80) 205-157
Központi ügyfélszolgálatunk: ugyfelszolgalat.szolnok@trvzrt.hu
 
-Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt.-
Share/Save

TRV adategyeztető lap

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a TRV Zrt. munkatársai elhelyeztek egy gyűjtődobozt az Önkormányzat főépületében (Fegyvernek, Szent Erzsébet út 171. Adóügyi iroda mellett), melybe az adategyeztető lapokat elhelyezhetik.

 

-Fegyvernek Város Önkormányzata-

Share/Save