tájékoztató

NHSZ Tisza Nonprofit Kft. tájékoztatója

Tisztelt Ügyfeleink!

 

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy a zöld hulladékgyűjtő zsákok átvételének és megvásárlásának végső időpontja Fegyverneken 2018. november 14.
A 2019-es évre vonatkozó gyűjtésről honlapunkon (www.nhsztisza.hu) és ügyfélszolgálatunkon tájékozódhat majd. 

Együttműködésüket megköszönve:

NHSZ Tisza Nonprofit Kft.

Share/Save

Tájékoztató

TÁJÉKOZTATÓ A TÉLI REZSICSÖKKENTÉS KORÁBBI INTÉZKEDÉSEIBEN NEM RÉSZESÜLT, GÁZ-VAGY TÁVHŐ-SZOLGÁLTATÁSI SZERZŐDÉSSEL NEM RENDELKEZŐ HÁZTARTÁSOK RÉSZÉRE
 
Tisztelt Fegyverneki Lakosok!
 
A téli rezsicsökkentés végrehajtását követően szükségessé váló további intézkedésekről szóló 1364/2018. (VII. 27.) Korm. határozat alapján a Kormány a téli rezsicsökkentésben korábban nem részesült, a vezetékes gáz- vagy távfűtéstől eltérő fűtőanyagot felhasználó háztartások is egyszeri természetbeni támogatásban részesülnek. Háztartásonként egy darab igénybejelentés nyújtható be – az ott lakó személyek, családok számától függetlenül- az érintett helyi önkormányzatnál, legkésőbb 2018. október 15. napjáig, amely határidő elmulasztása jogvesztő. A határidő lejártát követően semmilyen indokkal nem igényelhető a támogatás!
Ebben a támogatási formában:
háztartás: a szociális igazgatásról és szociális ellátásokról szóló 1993. évi III. törvény 4. § (1) bekezdésének f) pontja szerint az egy lakásban együtt lakó, ott bejelentett lakóhellyel vagy tartózkodási hellyel rendelkező személyek közössége.
Nem felel meg ezen támogatási formában biztosított feltételeknek az a háztartás, amely a téli rezsicsökkentés korábbi intézkedéseiben már részesült , azaz a 12 ezer forint támogatást a gázszámláján jóváírták. Erre a rendelkezésre különösen azon személyek figyelmét hívjuk fel, akik bár rendelkeznek gáz bekötéssel, de az ingatlanuk fűtését más fűtőanyaggal oldják meg. A kizárólag elektromos fűtési móddal rendelkező háztartások nem jogosultak az igénybejelentésre.
Az igénybejelentő nyomtatványon jelölni szükséges az igényelt fűtőanyag fajtáját, amely később nem módosítható.
A Korm. határozat szerint a természetbeni támogatás a fűtőanyagra vonatkozik, a támogatás nem fedezi az egyéb költségeket./szállítás, darabolás/ 
A BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság a benyújtott igényeket ellenőrzi. A jogosulatlanul benyújtott igények alapján támogatás nem adható!
Igénylőlap személyesen a Fegyverneki családsegítő szolgálatnál kérhető (Fegyvernek, Szent Erzsébet út 173.) vagy Fegyvernek Város Önkormányzata honlapjáról letölthető erre a linkre kattintva
A jogosultak a kitöltött, aláírt igénylőlapot 2018. október 15-ig nyújthatják be a Fegyverneki  családsegítő szolgálatnál ügyfélfogadási időben (Fegyvernek, Szent Erzsébet u. 173.) vagy postai úton feladhatják azt.
 
Fegyvernek Város Önkormányzata
Share/Save

Határszemle tájékoztató

Ezúton tájékoztatjuk az ingatlan tulajdonosokat, a termőföldek használóit illetve minden érintettet, hogy 2018. május 28-tól a Földhivatal munkatársai határszemle keretében a megye mezőgazdasági területeinek átfogó ellenőrzését vegzik.

PDF formátumban letölthető tájékoztató anyag erre a linkre és erre a linkre kattintva tölthető le.

Share/Save

A TRV. ZRt. tájékoztatója

Tisztelt Partnerünk!
 
Tájékoztatjuk, hogy ügyfélszolgálati irodáink nyitva tartása az ünnepek alatt a következőképp alakul:
 
Kedves Ügyfeleinket a központi ügyfélszolgálati irodánkban a két ünnep között (2017.12.27-29.) a megszokott nyitva tartási időben várjuk.
Központi ügyfélszolgálati iroda címe: 5000 Szolnok Thököly út 83.
Ügyfélfogadási idő: Szerda 8:00-20:00; Csütörtök-Péntek 8:00-14:00 óra 
Ebben az időszakban a Call Center-szolgáltatás is elérhető lesz a +36 40/180-124–es telefonszámon. 
 
Fiókirodáink a két ünnep közötti időszakban zárva tartanak!
 
Javasoljuk, továbbra is vegye igénybe internetes ügyintézési lehetőségeinket az ugyfelszolgalat.szolnok@trvzrt.hu e-mail címen, valamint www.trvzrt.hu weboldalunkon. 
A hibabejelentéseket munkatársaink a két ünnep között is a nap 24 órájában várják a központi hibabejelentő szolgálatunk ingyenesen hívható +36 80/205-157-es telefonszámán. 
Felhívjuk figyelmét, hogy Társaságunk 2018. január 2-tól a megszokott nyitva tartási időben és megszokott munkarendben áll felhasználóink rendelkezésére
 
Továbbá örömmel tájékoztatjuk, hogy a komfortosabb és hatékonyabb ügyfélkiszolgálás érdekében Társaságunk 2018. január 1-től az ingyenesen hívható 06/80-205-157 hívószámon keresztül nyújt teljes körű ügyintézési lehetőséget felhasználói számára.
Víziközmű-szolgáltatóként a Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt. kiemelt törekvése a minél kényelmesebb ügyintézés biztosítása felhasználói részére. Ezért a kor követelményeihez igazítva bővítettük szolgáltatásunkat, így a 06/80-205-157-es hívószámon keresztül többféle ügyintézésre nyílik lehetőség. Az ügyintézésre a megfelelő menüpont kiválasztását követően kerülhet sor.
A továbbiakban felhasználóink ezen a telefonszámon a nap 24 órájában üzemelő hibabejelentés mellett egyéb ügyeiket is kényelmesebben intézhetik. A Call Center munkatársai a korábbi, megszokott ügyfélfogadási időben (Hétfőn – Kedden - Csütörtökön: 8.00-16.00, Szerdán: 8.00-20.00, Pénteken: 8.00-14.00) várják ügyfeleink hívását.   
Tájékoztatjuk továbbá, hogy ezzel egyidejűleg a 06/40-180-124 hívószám megszűnik!
Természetesen a kényelmesebb, gyorsabb ügyintézés érdekében felhasználóink továbbra is igénybe vehetik internetes ügyintézési lehetőségeinket a www.trvzrt.hu weblapon és az ugyfelszolgalat.szolnok@trvzrt.hu e-mail címen.
 
ÁLDOTT, BÉKÉS ÜNNEPEKET ÉS BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁN A TRV ZRT. MINDEN MUNKATÁRSA!
Share/Save

A TRV ZRt, tájékoztatója

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2017. november 3-án pénteken, 8.00 - 12-00 óra között ügyfélogadást tartunk a Polgármesteri Hivatal 16-os számú hivatali helyiségében (tárgyaló).

TRV ZRt.

Share/Save

Oldalak